EMPLOY – Education Digital Skills for Employability and Social Inclusion
İstihdam Edilebilirlik İçin Dijital Beceriler Eğitimi ve Sosyal İçerme
Proje Tanımı: EMPLOY projesi, ilk ve orta öğretim kurumlarında öğrenim gören çocuk ve gençler ile dışlanma riskine sahip 10-15 yaş arası genç bireylerin dijital okuryazarlık becerilerini desteklemeyi amaçlayan bir ciddi oyun platformu geliştirme projesidir.
Hibe Programın Adı | Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Erasmus+ Programı Ana Eylem II – Okul Eğitimi Alanında Stratejik Ortaklıklar |
Proje Numarası | 2015-1-TR01-KA201-021424 |
Koordinatör Kurum | İstanbul Valiliği (Türkiye) |
Ortak Ülke/Kurumlar | Thessaly Üniversitesi (Yunanistan) ORT France (Fransa) Guglielmo Marconi Üniversitesi (İtalya) CERETH (Yunanistan) Tallinn Üniversitesi (Estonya) |
Proje Süresi | 30 Ay |
Proje Başlangıç Tarihi | 01.09.2015 |
Projenin Amacı | EMPLOY projesinin temel amacı, istihdam edilebilirliğin artırılması, toplumsal eşitlik ve katılımın desteklenmesi ile beşeri sermayeye dayalı ekonomik büyümeyi kolaylaştırmayı sağlamaktır. Proje aynı zamanda günümüzün dijital odaklı ekonomisinde talep edilen dijital becerilerin geliştirilmesini hedeflemektedir. |
Temel Proje Faaliyetleri | -Öğrenme gereksinimleri dikkate alınarak, okul eğitiminde dijital becerilerin geliştirilmesi için yöntemsel öğrenme çerçevelerinin geliştirilmesi -Eğitmen (öğretmen) destek materyallerinin hazırlanması -Gerçek eğitim ortamlarında, proje kapsamında geliştirilen araçların ve metodolojilerin değerlendirilmesi ve onaylanması – Okul eğitiminde dijital beceri gelişimi için EMPLOY oyunun iyileştirilmesi ve uygulaması |
Proje Ürünleri | Metodolojik Çerçeve EMPLOY GAME (oyun) Eğitmen Destek Materyalleri Projesi Sonrası Sürdürülebilirlik Raporu |
Sosyal Medya Hesapları | twitter.com/employproject |
Etkileşim: 24