SHATRANJ.AI - Gençlere Yönelik Tarihi Masa Oyunları Temelli Yapay Zeka Müfredatı

Proje Açıklaması

Satranç ve diğer tarihi masa oyunlarının yapay zeka ile harmanlandığı bir eğitim müfredatı oluşturarak bu masa oyunlarının kültürel miras içeren özelliklerinin gençlere aktarılmasını desteklemek.

Çağrı Adı

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Erasmus+ Programı Ana Eylem II – Gençlik Eğitimi Alanında Stratejik Ortaklıklar  

Proje Numarası

2022-1-TR01-KA220-YOU-000088729

Koordinatör Kurum

Ortak (Ülkeleri)

Başlama Tarihi

01.09.2022

Süre

18 Ay

Proje Amacı

Tarihi masa oyunları aracılığıyla gençlere yönelik yapay zekâ öğretmeyi hedefleyen harmanlanmış bir öğrenme müfredatının oluşturulmasıdır.

Proje Faaliyetleri

  • Proje Yönetimi ve Uygulama
  • Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Entegrasyonu ve Müfredat Tasarımı
  • Pilot aşama, Yaygınlaştırma, Akreditasyon

Web Sitesi

Eğitim Platformu

Sosyal Medya Hesapları

Etkileşim: 350
Kapat
Skip to content